Piasta przednia deore xt hb-m756 6 śrub 32h czarna marki Shimano

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta przednia HB-M756

Piasta Shimano HB-M756 jest prawie najwyższym modelem ustępującym tylko królewskiemu XTR. Deore XT ma wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu tylko pod względem wagi. Postawiono tutaj na odporność i odporność tych elementów. Piastę wyposażono w tuleję z wewnętrznym smarowaniem, a także szczególnie wysokiej klasy łożyska kulkowo - stożkowe zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki temu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają także do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus został tworzony z anodowanego aluminium i pozostał przypasowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w systemie 6 śrub. Piasta w dodatku współpracuje z rowerami mającymi hamulce rodzaju V-Brake. Zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez wykorzystania narzędzi. Wybierają ją w głównej mierze rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność zezwala na montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze cechy produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: DEORE XT

Model: HB-M756

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 100 mm

kanon mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 9 mm
Średnia waga towaru: 239 g + zacisk 60 g
Kolor: czarny matowy

użyte technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się obszerniejszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są świetnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak też gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest bardzo popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza w głównej mierze jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.