Piasta przednia Shimano Deore XT HB-M785 CenterLock 32H czarna

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta przednia HB-M785

Piasta Shimano HB-M785 jest prawie najwyższym modelem ustępującym tylko królewskiemu XTR. Deore XT posiada wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu jedynie pod względem wagi. Postawiono tutaj na trwałość i odporność tych części. Piastę wyekwipowano w tuleję z wewnętrznym smarowaniem oraz wyjątkowo wyokiej klasy skośne łożyska kulkowo - stożkowym zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki temu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. W porównaniu z piastą SLX (FH-M675) bezapelacyjnie lepiej przemyślany dostęp do łożysk i sposób kontrowania stożków. Technologie te ograniczają także do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus został wyprodukowany z anodowanego aluminium, a także został przypasowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w systemie CenterLock. Piasta również współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce typu V-Brake. Wyposażona jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Wybierają ją przede wszystkim rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność pozwala na montaż w rowerach typu crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze parametry artykułu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore XT

Model: HB-M785

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 100 mm

kanon mocowania tarczy: CenterLock
liczba otworów na szprychy: 32
Srednica osi: 9 mm
Srednia waga produktu: 164 g + zacisk 59 g
Kolor: czarny matowy

użyte technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność.

prędkiE ZAŁĄCZANIE

(Quick Engagement)

W przeciwieństwie do wyścigów szosowych, trasy MTB XC składają się z wielu ostrych zakrętów i stromych wzniesień, które wymagają szybszego załączania napędu. SHIMANO udoskonaliło tylne piasty i koła najwyższej klasy zestawów grup MTB i wyposażyło je w zęby 18/16, a także dwa zestawy zapadek, aby podwoić szybkość załączania napędu i zoptymalizować przyczepność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK usprawnia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Na dodatek, bezpieczne mocowanie przez wypusty rozszerza precyzję i sztywność równocześnie polepszając skuteczność hamowania.

Podobne produkty w kategorii Piasty kół