Piasta tylna Shimano Alivio FH-M4050 8/9/10rz 32H czarna Centerlock

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta tylna FH-M4050 CenterLock

Piasta Shimano FH-M4050 jest stanowczo udaną konstrukcją.

Grupa Alivio to genialny wstęp do bardziej mistrzowskiego kolarstwa.

Dzięki progresywnym technologiom z wyższych grup w bardziej dostępnych cenach, jest nieraz wybierana przez rowerzystów oczekujących ulepszonych osiągów od swych rowerów.

Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych ale także crossowych i górskich.

przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi.

Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wyprodukowany z aluminium.

ma ona w dodatku wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta zaopatrzona jest w lekki i solidny zacisk, który umożliwia prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze atrybuty towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Alivio

Model: FH-M4050

dopasowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienie: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 146 mm

kanon mocowania tarczy: Center Lock

liczba otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
przeciętna waga produktu: 381 g + zacisk 77 g
Kolor: czarny

wykorzystane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się pokaźniejszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak w dodatku gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.