Piasta tylna alivio fh-t4000 32h 8/9/10 rz czarna marki Shimano

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta tylna FH-T4000

Piasta Shimano FH-T4000 jest wyjątkowo udaną konstrukcją. Grupa Alivio to nadzwyczajny wstęp do bardziej mistrzowskiego kolarstwa. Dzięki zaawansowanym technologiom z wyższych grup w bardziej przystępnych cenach, jest niejednokrotnie wybierana poprzez rowerzystów oczekujących lepszych osiągów od swych rowerów. Wybierana jest nie tylko do rowerów turystycznych lecz także crossowych i górskich. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami typu V-Brake, a jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wytwarzany z aluminium. Ma ona jeszcze wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują niezwykle lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i mocny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi.

Najważniejsze właściwości produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Alivio

Model: FH-T4000

przystosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienie: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 135 mm

liczba otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
średnia waga produktu: 380 g + zacisk 72 g
Kolor: czarny

użyte technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się obszerniejszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są idealnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak jeszcze gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.