Shimano Piasta tylna deore fh-m525 36h 8/9/10 rz czarna 6 śrub

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta tylna FH-M525

Piasta Shimano FH-M615 jest niezwykle popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu różnorodnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu. Dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub lecz może byćużywana w rowerach z hamulcami rodzaju V-Brake. Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał tworzony z anodowanego aluminium. Ma ona na dodatek wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi, a dzięki zastosowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują nad wyraz lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta wyekwipowana jest w lekki i potężny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze cechy produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: FH-M525

przystosowana do kaset: 8, 9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: tuleja wewnętrzna

Korpus: aluminiumanodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 135 mm

kanon mocowania tarczy: 6 śrub
ilość otworów na szprychy: 36
Srednica osi: 10 mm
Srednia waga towaru: 440 g + zacisk 65 g
Kolor: czarny matowy

zastosowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są nieprzeciętnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring, a także tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie modnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza na ogół jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.