Piasta tylna Shimano Deore XT FH-M756 36H 8/9/10 rz czarna 6 śrub (4524667691235)

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta tylna FH-M756

Piasta Shimano FH-M756 jest szczególnie jednostajną, konkretną i solidną konstrukcją. Dzięki nad wyraz wyokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają dodatkowo do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty zostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został tworzony z anodowanego aluminium i został przystosowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w standardzie 6 śrub. Piasta ponadto współpracuje z hamulcami rodzaju V-Brake. Bębenek jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta wyekwipowana jest w lekki i mocny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Wybierają ją w głównej mierze rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność umożliwia montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze cechy towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore XT

Model: FH-M756

dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 135 mm

standard mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 36
Srednica osi: 10 mm
Srednia waga towaru: 407 g + zacisk 65 g
Kolor: czarny matowy

wykorzystane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są znakomicie płynne obroty i dłuższa żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest bardzo popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza przeważnie jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.