• Producent: RME
  • Kategoria: Pozostały sprzęt nagłośnieniowy i studyjny

dokonaj zakupu Fireface 802, a otrzymasz GRATIS słuchawki Sony MDR-7506 o wartości 599 zł Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800.

przystępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze obszerniejszej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy poprzez USB albo FireWire i legendarne, nad wyraz jednostajne sterowniki RME.

Aktywna redukcja jittera, jednostkowa zmiana stopni referencyjnych dla wszelkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, niepowtarzalny komplet wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.

TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma potężnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.

Zawrotny pakiet funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad'a, czyli aplikacji RME pozwalającą kompletnie sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności podłączania komputera.

W tej, przystępnej w obsłudze aplikacji przystępne są wskaźniki poziomów wszelkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki najróżniejszych ustawień i pełna obsługa wszystkich funkcji. Fireface 802 to kompleksowe i profesjonalne urządzenie do pracy z dźwiękiem, wszechstronne studio zamknięte w obudowie w standardzie 19".

Interfejs zaprojektowany dla osób, które nie uznają żadnych kompromisów w kwestiach brzmienia, a oczekują stabilności i ultra-niskiej latencji, a także zestawu jedynych w swoim typu, fachowych funkcji.

To kolejny, przełomowy interfejs od RME, oferujący wszystko, co najlepsze a nawet jeszcze więcej. Wejścia i WyjściaFireface 802 obsługuje 60 kanałów audio: 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych. Wszystkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie.

Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych. Analogowe wejścia i wyjścia. W Fireface 802 dostępnych jest 12 wejść i 12 wyjść analogowych.

12 Wejść. Z tyłu: 8 symetrycznych wejść na złączach TRS na tylnym panelu, z przodu: 4 wejścia XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/instrumentalnymi.12 Wyjść. Na panelu tylnym: 8 symetrycznych wyjść na złączach TRS.

Na panelu przednim: Dwa wyjścia słuchawkowe TRS stereo gwarantujące głośny sygnał choćby w słuchawkach o wysokiej impedancji [tory 9/10 i 11/12]. Jakość dźwięku. Jednakowo jak inne urządzenia RME, Fireface 802 oparto na wyśmienitym układzie analogowym połączonym z najnowszą technologią w dziedzinie przetwarzania cyfrowego.

Cechą wszelkich symetrycznych wejść/wyjść TRS i XLR, a także obu wyjść słuchawkowych jest wybitnie niski poziom szumów i zniekształceń. Zgodnie z najkorzystniejszą tradycją i filozofią produktów RME przetworniki i przedwzmacniacze nie posiadają „swojego brzmienia", nie dodają ani nie usuwają nic z sygnału źródłowego przenosząc go w postaci pierwotnej.

zaopatrzone w najnowsze, nisko-latencyjne konwertery A/C i C/A wszystkie wejścia i wyjścia przetwarzają sygnał z częstotliwością próbkowania do 192 kHz, proponując przy odtwarzaniu dynamikę na poziomie 118 dBA – choćby dla dwóch wyjść słuchawkowych.

Dzięki specjalnej technice wyjścia słuchawkowe dostarczają sygnał o wysokim poziomie, nieważne czy korzystamy ze słuchawek o wysokiej czy niskiej impedancji. Oprócz skutecznej redukcji jittera najnowsza technologia RME SteadyClock zagwarantuje najwyższej jakości konwersję sygnałów AC/CA, nawet przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego.Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić jeden z następujących poziomów stosowanych w fachowych studiach: -10 dBV, +4 dBu, HiGain [odpowiadają +2 dBV, +13 dBu i +19 dBu na pełnej skali cyfrowej].

Wszystkie wyjścia można zastosować do bezpośredniego monitoringu ASIO [ASIO Direct Monitoring]. Przedwzmacniacze mikrofonowo–instrumentalne. Interfejs 802 zaopatrzono w cztery krystaliczne brzmieniowo przedwzmacniacze z przetwornikami gwarantującymi niską latencję.W roli przedwzmacniaczy mikrofonowych i instrumentalnych w 802 zaimplementowano tradycyjny, hi-endowy preamp OctaMic II, który spełnia najwyższe kryteria dźwiękowe i jest został zaprojektowany z myślą o mistrzowskich użyciach, takich jak nagrania koncertów muzyki tradycyjnej.

Symetryczny układ przedwzmacniacza imponuje skrajnie niskim poziomem zniekształceń, genialnym współczynnikiem odstępu sygnału od szumu i znakomicie płaską charakterystyką przetwarzania. Takie rozwiązanie daje gwarancję wiernego przekazu i wzmocnienia wszystkiego rodzaju dźwięków, czy chodzi o sygnał ze sceny o wysokim natężeniu, czy typowe sygnały studyjne na niższym poziomie, z instrumentów o wysokiej impedancji bądź z mikrofonów dynamicznych, objętościowych i wstęgowych.

Poziom wzmocnienia regulowany za pomocą potencjometrów na przednim panelu można ustawić indywidualnie dla każdego z przedwzmacniaczy do wartości 60 dB i w zakresie 54 dB.Z przodu interfejsu znajdują się cztery wejścia na symetrycznych złączach combo XLR/TS, działające również jako wejścia Hi-Z.

Bezpośrednio można podłączyć do nich cztery gitary albo inne instrumenty - nie potrzeba do tego dodatkowego sprzętu. Dla każdego kanału przystępne jest zasilanie fantomowe 48 V, można także przełączyć wejście do trybu instrumentalnego.

Kontrolę aktualnych ustawień interfejsu upraszczają diody LED powiadamiające aktywność sygnału, poziom szczytowy [clip], włączone zasilanie fantomowe i aktywne wejście TS.Fireface 802 to wszechstronne urządzenie, którego funkcje zgodnie z tradycją RME można poszerzyć o dopełniające części systemu dźwiękowego.

Do podłączenia dodatkowych przedwzmacniaczy lub większej ilości wejść analogowych służą podwójne wejścia/wyjścia optyczne ADAT umieszczone z tyłu interfejsu. Cyfrowe wejścia i wyjścia AES/EBU: Fireface 802 zaopatrzono w jedno profesjonalne wejście/wyjście AES/EBU obsługujące sygnał do 192 kHz.

ADAT: Dwa 8-kanałowe wejścia/wyjścia ADAT pozwalają na podłączenie dwóch dodatkowych konwerterów AC/CA albo urządzeń efektowych i konsolet mikserskich. Oba wejścia/wyjścia ADAT obsługują sygnały o rozdzielczości próbkowania do 192 kHz [S/MUX4].

Jak w sytuacji AES/EBU, 16 kanałów ADAT przystępnych jest razem z torami analogowymi. Przy zastosowaniu zewnętrznych konwerterów w rodzaju ADI-8 QS, w Fireface 802 można uzyskać 28 analogowych wejść i wyjść, 20 przy próbkowaniu 96 kHz i 16 dla 192 kHz.

SPDIF: Drugie wejście/wyjście ADAT działa również jako optyczne wejście/wyjście SPDIF, co zwiększa wszechstronność interfejsu. Word Clock i MIDI: Wejście i wyjście word clock [złącze BNC] z przełączaną charakterystyką i wejście/wyjście MIDI dopełniające listę zwiąże, czynią z Fireface 802 profesjonalny system audio o wszechstronnych możliwościach zastosowania.

Odsłuch pod kontroląFireface 802 to nie tylko znakomity, biurkowy kontroler stopni odsłuchu - urządzenie genialnie sprawdza się także jako przełącznik monitorów i przełącznik źródła z funkcją talkback, w każdym współczesnym studiu, gdzie używa się komputera do miksowania dźwięków.

Ponieważ 802 działa jako, przeważnie używany ponadto, kontroler odsłuchów, interfejs pozwala zachować oryginalne brzmienie materiału, gdyż wyjścia sprzętowe połączone są bezpośrednio z monitorami studyjnymi.Monitoring sygnału.

Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego lub słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.ARC - progresywna kontrola zdalna.

802 ma złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control], którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich indywidualne komendy.

Więcej funkcjiSteadyClock. Unikalna technologia redukcji jittera zagwarantuje niezmiennie wyśmienitą jakość dźwięku, dzięki czemu urządzenie jest zupełnie niezależne od jakości zewnętrznych sygnałów zegara.

Z racji skutecznej redukcji jittera, konwertery pracują niezależnie od jakości zewnętrznego sygnału zegara, zupełnie tak, jakby pracowały cały czas zgodnie z zegarem wewnętrznym – a to daje gwarancję brzmienia bezbłędnej jakości!

SteadyClock pozwala na niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania przez Fireface 802. W panelu ustawień znajdują się pola wyboru przede wszystkim używanych na świecie audio i video częstotliwości próbkowania.

ICC. Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko prezentuje wszystkie wartości zegara, ale także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego.

Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck pozwalają na prędkie wykrycie problemów z zegarem. DIGICheck. W ramach Fireface 802 użytkownik uzyskuje unikalny zestaw narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio.

DIGICheck ma wielośladowy rejestrator, oblicza poziomy szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na niemało sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.

Zasilacz: Dzięki specjalnemu, efektywnemu układowi zasilania 802 działa w zakresie napięć od 100V do 240V AC, więc można go używać na całym świecie. W układzie zasilania znajduje się filtr liniowy, którego zadaniem jest całkowite zabezpieczenie przed wahaniem napięć i likwidacja zakłóceń z układu zasilania.Praca w trybie samodzielnym.

Parametrami Fireface 802 można sterować bezpośrednio z poziomu iPada, poprzez MIDI i korzystając z ARC. Dodatkowo, do dyspozycji jest 6 komórek pamięci, w których na stałe można zapisać aktualne ustawienia urządzenia.

Tym sposobem Fireface 802 działa niezależnie od komputera. W trybie samodzielnym interfejs może pełnić zróżnicowane role, starczy wcisnąć jeden przycisk. Obsługiwane sterowniki• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],• Apple Mac OS X 10.6 lub wyższy [Core Audio].

Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile umożliwiają to możliwości danej platformy. Informacje technologicznE AC - konwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny Rozdzielczość: 24 bity, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 113 dB RMS nieważone, 116 dBA, Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz - 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 92 kHz, Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: < -104 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wejścia: 6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane, Czułość wejściowa: 8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie, Czułość wejściowa przełączana do ust.

Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu. Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni Jak AC, oprócz: Wejścia: XLR, symetryzowane elektronicznie, Impedancja wejściowa: 3.4 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 116 dBA, Zakres wzmocnienia: 54 dB, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +10 dBu.

Wejścia instrumentalne 9-12, umieszczone z przodu Jak AC, oprócz: Wejścia: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne, Impedancja wejściowa: 800 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 115 dBA, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +21 dBu.

CA - konwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny Dynamika: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA, Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz, Zniekształcenia THD: -104 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: -100 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wyjście: 6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane, Impedancja wyjściowa: 75 Ω, Poziom wyjściowy z ust.

Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu: +2 dBV. CA – wyjścia słuchawkowe stereo [9-12] Jak CA, oprócz: typ wejść: 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +16.8 dBu, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV, Impedancja wyjściowa: 30 Ω.

AES/EBU 2 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992. ADAT Optyczne 2 x TOSLINK I/O, format zgodny ze specyfikacją marki Alesis, kanon: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz, Podwójna prędkość [S/MUX]: 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz, Poczwórna szybkość [S/MUX4]: 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz, Poczwórnej prędkości Windows USB: 1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.

SPDIF optyczne [poprzez ADAT2] 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958. Word Clock BNC, zmienne ustawienie.

Podobne produkty w kategorii Pozostały sprzęt nagłośnieniowy i studyjny